Transport/Livrare Produse
1. CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid / posta romana.
Costul livrarii depinde de greutatea valoarea comenzii si este specificat la momentul plasarii COMENZII.
Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda in functie de greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, in functie pretul total al acesteia.
ASTRYDEVENTS.RO estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
2. Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la dumneavoastra in termenul estimat de livrare indicat in pagina produsului la momentul plasarii comenzii si se calculeaza din momentul primirii pe email a confirmarii de inregistrare a comenzii pentru produsele aflate in stoc. Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu ASTRYDEVENTS.RO la lansarea COMENZII. Odata preluata comanda de catre curier, ASTRYDEVENTS.RO nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii, cu toate acestea, ASTRYDEVENTS.RO va oferi CLIENTULULUI suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
3. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat, ASTRYDEVENTS.RO va informa Clientul prin e-mail, in termen de maxim 10 de zile de la confirmarea comenzii, cu aplicarea prevederilor art. 3.1, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.
3.1. In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc indicat la art. 2 din Politica de returnare, ASTRYDEVENTS.RO poate agrea cu CLIENTUL prin e-mail si/sau telefon prelungirea termenului de livrare, cu exceptia cazului in care CLIENTUL solicita expres rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii scrise de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre ASTRYDEVENTS.RO a unui raspuns din partea CLIENTULUI sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, ASTRYDEVENTS.RO va inapoia sumele platite conform art. 3. din Politica de returnare.
ASTRYDEVENTS.RO va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate mentionate pe site. Totusi, ASTRYDEVENTS.RO nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza care nu este in controlul direct al Astrydevents.ro, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabila precum cazul fortuit sau cazuri de forta majora.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la contact@astrydevents.ro
Returnarea produselor
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
1. CLIENTUL ASTRYDEVENTS.RO poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit; in cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica ASTRYDEVENTS.RO cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre ASTRYDEVENTS.RO (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.
1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
1.4.Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
2. CLIENTUL este obligat sa notifice ASTRYDEVENTS.RO intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre ASTRYDEVENTS.RO.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a ASTRYDEVENTS.RO in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
3. CLIENTULUI care a notificat ASTRYDEVENTS.RO conform art 2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la ASTRYDEVENTS.RO in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea ASTRYDEVENTS.RO si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar ASTRYDEVENTS.RO considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar ASTRYDEVENTS.RO nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
4. CLIENTUL ASTRYDEVENTS.RO nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
• 4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 1.3.
• 4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la art.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
• 4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
• 4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 ASTRYDEVENTS.RO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
– prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
– produsele care sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre ASTRYDEVENTS.RO. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.1, iar ASTRYDEVENTS.RO nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu art.5.
8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.9.1.1 si 7.9.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform art.1.3, situatie in care ASTRYDEVENTS.RO va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite, cheltuielile de returnare sunt in sarcina ASTRYDEVENTS.RO.
10 Modalitati de plata acceptate de catre ASTRYDEVENTS.RO disponibile:
– Plata cu ordin de plata in cont bancar: CLIENTUL va plati contravaloarea produselor comandate in contul bancar mentionat in formularul de COMANDA.
– Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.
– Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.
In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, ASTRYDEVENTS.RO poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.